Gyakori kérdések

A webshop menüpontban: https://smartmatch.hu/webshop/

Nem, csak akkor működnek az előfizetési kódok, ha nincs futó előfizetésed.

Igen a Tindertől lett vásárolva minden termék.

Számla kiegyenlítés után e-mailben küldjük a Tinder előfizetési kódot az aktiválási információkkal együtt.

A vásárolt előfizetési kódot a Tinder weboldalán lehet aktiválni. Minden információt itt megtalálsz a lépésekről: https://smartmatch.hu/tinder-elofizetes-hogyan-mukodik/ 

Mi Tinder előfizetéseket importálunk egy USA-ban müködő partnerünkön keresztül. Óriási volumennel tudunk dolgozni, így kiemelt beszállítói kedvezményben részesülünk egyedüli magyar értékesítőként!

Ellenőrizzük a problémát és ha nem tudjuk megoldani a felmerült gondot, akkor küldünk egy új előfizetési kódot.

Nem használható fel többször, vagy több profilnak egy előfizetési kód. Ha aktiválod az előfizetést, akkor többször már nem lehet. Ezért figyelni kell a Tinder profil törlésnél, mert valószínű az előfizetés is törlődhet ilyen esetben.

Az ügyfélszolgálat segít a termékinformációkban, rendelés leadásban és az aktiválásban is.

A Tinder ügyfélszolgálata tud segíteni az előfizetés aktiválása után. Ha hiba történik az aktiválás során, akkor a Smart Match ügyfélszolgálata segít.

Nincs, mert nem fizikális termékek ezek az előfizetések.

Munkanapokon kifizetéstől számítva 24 órán belül.

Érdemes a terméket azonnal aktiválni, de ha meg kell még várni az előző előfizetés lejáratát, akkor 20 napig működőképesek a megvásárolt kódok.

Menj a „Profil” részhez. Kattints a „Beállítások” ikonra a jobb felső sarokban. Válaszd ki hogy „App Store” vagy a „Google Play Store”. Koppints a „Tinder” gombra. Ezután nyomj a „Előfizetés törlése” gombra. Erősítsd meg a lemondást.

Ezeken az árakon csak tőlünk lehet megvásárolni az előfizetéseket, így ha nincsen lemondva, akkor a Tinder eredeti árain folytatódhat az előfizetés.